Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.59549/n.165.1-2.2
Prediktori stavova učitelja i nastavnika njemačkog jezika o diferencijaciji nastave
Katarina Marciuš Logožar
orcid.org/0000-0002-7388-472X
; Osnovna škola Ivana Cankara, Zagreb
*
* Dopisni autor.
Sažetak
Odgojno-obrazovni stručnjaci sve više promišljaju o odgovarajućem pristupu podučavanju koji bi odgovorio na potrebe različitih skupina učenika. Diferencijacija nastave često se spominje kao jedan od najboljih pristupa tom problemu.
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati jesu li stavovi prema važnosti uvođenja diferencijacije u nastavu, razina vještina i znanja potrebnih za provođenje diferencijacije te samoprocijenjena razina samoefikasnosti učitelja/nastavnika njemačkog jezika u Republici Hrvatskoj povezani s njihovim stavovima prema diferenciranoj nastavi te s učestalošću provođenja diferencijacije u nastavi.
U istraživanju je sudjelovalo 189 učitelja i nastavnika njemačkog jezika. Rezultati su pokazali da je razina vještina i znanja potrebnih za provođenje diferencijacije u nastavi važan prediktor kako stavova učitelja prema diferenciranoj nastavi tako i učestalosti provođenja diferencijacije u nastavi.
Ključne riječi
diferencirana nastava; konstruktivizam; samoefikasnost; znanja i vještine
Hrčak ID:
317977
URI
Datum izdavanja:
17.6.2024.
Posjeta: 574 *