Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ŠKOLSKA KNJIŽNICA KAO POKRETAČ EKOLOŠKE SVIJESTI KORISNIKA

Jasenka Marmilić ; OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko i OŠ Side Košutić Radoboj


Puni tekst: hrvatski pdf 232 Kb

str. 224-231

preuzimanja: 31

citiraj


Sažetak

Školske knjižnice u segmentu neposrednog odgojno-obrazovnog rada mogu značajno doprinijeti poticanju ekološke svijesti među učenicima. Knjižničari kroz svoje aktivnosti i programe organiziraju različite projekte, radionice i izložbe s temom ekologije, održivog razvoja i zaštite okoliša. Tematske izložbe, eko kutci s knjigama i materijalima o ekologiji te obilježavanje važnih datuma poput Dana planeta Zemlje samo su neki od načina kako se može utjecati na povećanje ekološke svijesti učenika. Škole koje su uključene u projekt Međunarodne eko škole mogu organizirati Eko dan u kojemu se učenici aktivno uključuju u očuvanje okoliša kroz različite aktivnosti. Ovaj rad prikazuje suradnju knjižničara s nastavnicima, osobito iz STEM područja, na pripremi i realizaciji Eko dana. Ovakvim i sličnim aktivnostima školska knjižnica potiče učenike da postanu ekološki osviješteni građani koji su spremni djelovati u skladu s načelima održivog razvoja.

Ključne riječi

ekološka pismenost, održivost, klimatske promjene, eko dan

Hrčak ID:

321411

URI

https://hrcak.srce.hr/321411

Datum izdavanja:

1.12.2024.

Posjeta: 69 *