Stručni rad
ŠKOLSKA KNJIŽNICA KAO POKRETAČ EKOLOŠKE SVIJESTI KORISNIKA
Jasenka Marmilić
; OŠ Antuna Mihanovića Petrovsko i OŠ Side Košutić Radoboj
Sažetak
Školske knjižnice u segmentu neposrednog odgojno-obrazovnog rada mogu značajno doprinijeti poticanju ekološke svijesti među učenicima. Knjižničari kroz svoje aktivnosti i programe organiziraju različite projekte, radionice i izložbe s temom ekologije, održivog razvoja i zaštite okoliša. Tematske izložbe, eko kutci s knjigama i materijalima o ekologiji te obilježavanje važnih datuma poput Dana planeta Zemlje samo su neki od načina kako se može utjecati na povećanje ekološke svijesti učenika. Škole koje su uključene u projekt Međunarodne eko škole mogu organizirati Eko dan u kojemu se učenici aktivno uključuju u očuvanje okoliša kroz različite aktivnosti. Ovaj rad prikazuje suradnju knjižničara s nastavnicima, osobito iz STEM područja, na pripremi i realizaciji Eko dana. Ovakvim i sličnim aktivnostima školska knjižnica potiče učenike da postanu ekološki osviješteni građani koji su spremni djelovati u skladu s načelima održivog razvoja.
Ključne riječi
ekološka pismenost, održivost, klimatske promjene, eko dan
Hrčak ID:
321411
URI
Datum izdavanja:
1.12.2024.
Posjeta: 69 *