Informatologia, Vol. 42 No. 4, 2009.
Prethodno priopćenje
INTERNET KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IMIDŽA BOSNE I HERCEGOVINE
Slavo Kukić
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Marija Čutura
orcid.org/0000-0002-0917-7166
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Mirela Mabić
orcid.org/0000-0002-1529-7797
; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Sažetak
Imidž zemlje danas se promatra kao jedan od važnih izvora konkurentskih prednosti, ali i kao dodana vrijednost koja obilježava rad, tehnologiju, dostignuća i sve ostalo što proizlazi iz neke zemlje. S obzirom na veliki broj studija o utjecaju imidža zemlje koje potvrđuju kako pozitivan imidž zemlje ima sinergijski učinak na poslovanje kao i na diplomatsko političku praksu, marketinški pristup u kreiranju imidža zemlje dobiva strategijski značaj. U ovom radu analizirana je komunikacija imidža Bosne i Hercegovine preko web stranica određenih institucija odabranih prema kriterijima studije Ozretić-Došen et al. (2003). Internet je odabran kao medij pogodan za analizu komunikacijske strategije imidža Bosne i Hercegovine s obzirom na njegove prednosti u troškovnom, kreativnom smislu, ali i s aspekta širokog raspona auditorija kojemu je dostupan. U analizu komunikacije imidža uključena je i razina kvalitete odabranih web stranica kao osnovna pretpostavka kvalitetne komunikacijske strategije.
Ključne riječi
internet; imidž zemlje; komunikacijska strategija; kvaliteta mrežnih stranica; državne institucije
Hrčak ID:
42349
URI
Datum izdavanja:
23.12.2009.
Posjeta: 2.644 *