Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

INTERNET KAO MEDIJ KOMUNIKACIJE IMIDŽA BOSNE I HERCEGOVINE

Slavo Kukić ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Marija Čutura orcid id orcid.org/0000-0002-0917-7166 ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina
Mirela Mabić orcid id orcid.org/0000-0002-1529-7797 ; Ekonomski fakultet, Sveučilište u Mostaru, Mostar, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 371 Kb

str. 280-283

preuzimanja: 1.253

citiraj


Sažetak

Imidž zemlje danas se promatra kao jedan od važnih izvora konkurentskih prednosti, ali i kao dodana vrijednost koja obilježava rad, tehnologiju, dostignuća i sve ostalo što proizlazi iz neke zemlje. S obzirom na veliki broj studija o utjecaju imidža zemlje koje potvrđuju kako pozitivan imidž zemlje ima sinergijski učinak na poslovanje kao i na diplomatsko političku praksu, marketinški pristup u kreiranju imidža zemlje dobiva strategijski značaj. U ovom radu analizirana je komunikacija imidža Bosne i Hercegovine preko web stranica određenih institucija odabranih prema kriterijima studije Ozretić-Došen et al. (2003). Internet je odabran kao medij pogodan za analizu komunikacijske strategije imidža Bosne i Hercegovine s obzirom na njegove prednosti u troškovnom, kreativnom smislu, ali i s aspekta širokog raspona auditorija kojemu je dostupan. U analizu komunikacije imidža uključena je i razina kvalitete odabranih web stranica kao osnovna pretpostavka kvalitetne komunikacijske strategije.

Ključne riječi

internet; imidž zemlje; komunikacijska strategija; kvaliteta mrežnih stranica; državne institucije

Hrčak ID:

42349

URI

https://hrcak.srce.hr/42349

Datum izdavanja:

23.12.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.644 *