Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Uloga zavičajne zbirke u promociji lokalne zajednice

Sanja Tošić-Grlač ; Nacionalna i sveučilišna knjižnica, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski doc 90 Kb

str. 307-314

preuzimanja: 3.879

citiraj


Sažetak

U cijelome se svijetu zavičajne zbirke najčešće osnivaju pri narodnim knjižnicama pa tako i u Republici Hrvatskoj, što je i logično s obzirom na njihovu obrazovnu, kulturnu i informacijsku ulogu.
U radu će se definirati pojam zavičajne zbirke te će se prikazati mogućnosti njezine uloge u promociji kulture i turizma lokalne zajednice o kojoj građa zbirke govori. U prvom dijelu rada osvrnut ćemo se na zakonske propise koji definiraju pojam zavičajne zbirke, govorit će se o građi koja čini zavičajnu zbirku, dok će se u drugome dijelu rada pozornost usmjeriti na ulogu zavičajne zbirke u promociji kulture i turizma lokalne zajednice. Ovom će se prilikom naznačiti pitanje može li se nabavnim marketingom bolje organizirati nabava građe za zavičajnu zbirku.

Ključne riječi

narodna knjižnica; zavičajna zbirka; kultura; turizam; marketing

Hrčak ID:

55005

URI

https://hrcak.srce.hr/55005

Datum izdavanja:

18.3.2010.

Posjeta: 5.348 *