Izvorni znanstveni članak
Holistički odnosi s medijima organizacija u kulturi
Đorđe Obradović
Ivana Medo Bogdanović
Sažetak
Istraživanje vodećih udžbenika i priručnika na visokoškolskim institucijama u Hrvatskoj pokazuje da se odnosi s medijima promatraju parcijalno, kakvi nisu u stvarnosti, u skladu s dva osnovna i suprotstavljena gledišta prema kojima su oni ili dio
odnosa s javnostima ili dio marketinga. Pojavom novih medija i prevladavanjem višesmjernog asimetričnog komuniciranja, nameće se cjelovit pristup odnosima s medijima. Te postavke potvrđuje i provedena studija slučaja o odnosima s medijima Dubrovačkih ljetnih igara tijekom sezone 2009. Tako ovaj rad uz holistički pristup
odnosima s medijima za organizacije u kulturi i male organizacije uopće, na osnovi analize i istraživanja izvodi nove definicije odnosa s medijima i publiciteta.
Ključne riječi
odnosi s medijima; publicitet; kultura; odnosi s javnostima; marketing; holistički pristup
Hrčak ID:
55354
URI
Datum izdavanja:
5.4.2010.
Posjeta: 4.599 *