Izvorni znanstveni članak
POVEZANOST SITUACIJSKE ANKSIOZNOSTI S BROJEM OPRAVDANIH IZOSTANAKA I ŠKOLSKIM USPJEHOM UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE
Tea Pahić
; I. osnovna škola Varaždin
Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrđivanje razlike u intenzitetu situacijske anksioznosti kod učenika četvrtog, petog i šestog razreda s obzirom na dob i spol učenika te utvrđivanje povezanosti anksioznosti s brojem izostanaka i školskim uspjehom. Istraživanje je provedeno na uzorku od 203 učenika jedne varaždinske osnovne škole. Rezultati mjerenja upozoravaju na značajno povišenu anksioznost u uvjetima visoke anksioznosti i na glavni efekt dobi za oba nastavna uvjeta. Učenici četvrtog razreda iskazuju najmanji intenzitet anksioznosti, a uočava se trend rasta anksioznosti u funkciji dobi. U uvjetima visoke anksioznosti djevojčice iskazuju značajno veći intenzitet anksioznosti od dječaka. Dobivena je niska pozitivna povezanost između broja opravdanih izostanaka i intenziteta situacijske anksioznosti, dok povezanost situacijske anksioznosti sa školskim uspjehom nije potvrđena.
Ključne riječi
situacijska anksioznost; ispitna anksioznost; spolne razlike; dobne razlike; izostanci s nastave; školski uspjeh
Hrčak ID:
82743
URI
Datum izdavanja:
30.11.2008.
Posjeta: 2.918 *