Stručni rad
Utjecaj prirodoslovne izvannastavne aktivnosti učenika šestih razreda na obrazovna postignuća u nastavi kemije primarnog obrazovanja
Dražen Crnčec
; Osnovna škola Sveti Martin na Muri, Sv. Martin na Muri, Hrvatska
Sažetak
Prirodoslovna izvannastavna aktivnost korištenjem informacijsko-komunikacijske tehnologije, korelacija s ostalim nastavnim predmetima i područjima te uporabom programirane nastave, portfolia, mentalnih mapa i terenske nastave ima za cilj identificirati i pojačano pratiti rad i dostignuća u odgojno-obrazovnom radu s posebno zainteresiranim učenicima u području prirodoslovlja. Aktivnosti se temelje na gradivu prirode koje je obvezno sadašnjim planom i programom u šestim razredima osnovne škole. Utjecaj prirodoslovne izvannastavne aktivnosti na obrazovna postignuća učenika primarnog obrazovanja u nastavi kemije statistički je značajan u svim parametrima (ostvarene razine obrazovnih postignuća na temelju savladavanja nastavnih sadržaja sedmog i osmog razreda prema postojećem nastavnom planu i programu), a postignuti rezultati su jednaki kod učenika obaju spolova.
Ključne riječi
prirodoslovlje; izvannastavna aktivnost; prirodoslovna kompetencija; kemija
Hrčak ID:
95814
URI
Datum izdavanja:
27.12.2012.
Posjeta: 1.936 *