Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.06.2.2011.01

POTICANJE AKTIVNOG UČENJA SUVREMENIM STRATEGIJAMA RADA U IZVANNASTAVNIM AKTIVNOSTIMA

Petra Pejić-Papak ; Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci, Hrvatska
Sabina Vidulin-Orbanić orcid id orcid.org/0000-0003-4840-9174 ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel za glazbu, Odsjek glazbene pedagogije, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 370 Kb

str. 5-21

preuzimanja: 3.157

citiraj


Sažetak

Umijeće uspješne pripreme i vođenja nastavnog procesa, uporabe prikladnih postupaka, metoda, oblika interakcije, medija i tehnologije odlikuje suvremenu školu. Otvaranje škole potrebama mladih i nakon redovite nastave važno je kako bi škola nastavila širenje svoje odgojno-obrazovne uloge i u slobodnom vremenu učenika. Stoga, izvannastavne aktivnosti jesu i ostaju učinkovito mjesto za ostvarenje suvremenih odgojno-obrazovnih ciljeva i mjesto na kojemu se uspješno primjenjuju suvremene nastavne strategije s ciljem razvoja učenika i njegova napretka. Učenik je u prilici sudjelovanjem u različitim izvannastavnim aktivnostima, na različitim tematskim sadržajima, samoučenjem, aktivnim sudjelovanjem i individualnim (samo)razvojem koristiti različite strategije rada. Suvremenim strategijama organizira se slobodniji rad učenika kako bi povezivanjem teorije i prakse proširili i produbili stečena znanja, razvili svoja umijeća, ali i postali aktivnim učesnicima kulturnih događanja u svom okružju. Istraživačkim pristupom na uzorku od 258 voditelja izvannastavnih aktivnosti nižih razreda svrha ovog rada bila je utvrditi stavove voditelja o pridavanju značaja odrednicama organizacije i provedbe izvannastavne aktivnosti, poticanju aktivnog učenja suvremenim strategijama unutar interesnih područja te utvrđivanju poticajnih čimbenika koji bi pridonijeli promicanju aktivnog učenja u izvannastavnim aktivnostima.

Ključne riječi

osnovna škola; izvannastavne aktivnosti; suvremene strategije; aktivno učenje; voditelji izvannastavnih aktivnosti

Hrčak ID:

71274

URI

https://hrcak.srce.hr/71274

Datum izdavanja:

10.6.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.695 *