Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ICT KOMPETENCIJE UČITELJA I ODGOJITELJA

Dragan Soleša ; Economic Academy University, Faculty for Economy and Engineering Management, Serbia
Đurđa Soleša-Grijak ; State University in Novi Pazar, Serbia


Puni tekst: engleski pdf 266 Kb

str. 8-37

preuzimanja: 659

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 266 Kb

str. 8-37

preuzimanja: 1.204

citiraj


Sažetak

Informacijsko društvo zahtijeva promjene na svim razinama, počevši od obrazovnoga sustava. Da bi se obrazovni sustav mijenjao, mora se znati odakle početi, a početak se nalazi u radu s najmlađom djecom, u predškolskim ustanovama i osnovnoj školi. Da bi dijete usvojilo potrebna znanja i vještine, mora naučiti kako učiti i komunicirati u informacijskom društvu. Upravo u ovome se sastoji uloga odgojitelja i učitelja u predškolskim ustanovama i osnovnim školama.
Cilj istraživanja je bio da se utvrde sadašnje ICT kompetencije odgojitelja i učitelja te njihova spremnost na usvajanje novih kompetencija koje daje informacijsko društvo. U radu će biti prikazani rezultati dobiveni istraživanjem odgojitelja (N = 59) zaposlenih u predškolskim ustanovama i učitelja (N = 92) zaposlenih u osnovnim školama u Republici Srbiji. Obje ciljne skupine su ispitane upitnikom strukturiranim specijalno za ovaj istraživački rad.

Ključne riječi

Informacijsko društvo; obrazovni sustav; promjene

Hrčak ID:

76347

URI

https://hrcak.srce.hr/76347

Datum izdavanja:

23.11.2011.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.210 *