Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI

Stjepan Bratko ; Faculty of organization and informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Biserka Biškup ; Faculty of organization and informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 8.056 Kb

str. 229-262

preuzimanja: 648

citiraj


Sažetak

Optimalizacija integriteta nastupa i pravilnog funkcioniranja marketing miksa od vitalnog je značenja za ukupnu tržišnu i poslovnu politiku udruženog rada. S tim u vezi je i ključan zadatak izbora i određivanja odgovarajuće strategije. Izbor strateškog djelovanja vrlo je kompleksan zadatak, a nedvojbeno je da je jedan od bitnih faktora (u mnogim slučajevima i najhitniji) motivacija potrošača na kupnju. Preferencije potrošača u punoj mjeri utječu na realizaciju a time i dohodak udruženog rada, a najčešće su rezultat njihovih motivacijskih opredjeljenja. Marketing miks, kao optimalizacija interakcijskog nastupanja svih elemenata marketinga, predstavlja sredstvo za postizavanje marketing planova. S tim u vezi je i osnovni zadatak marketinga da tu aktivnost pravilno orijentira. Aplikacija na konkretna istraživanja prakse udruženog rada pokazala je značajnu povezanost i potrebu determinirajućeg djelovanja motivacija na izbor strategije marketing miksa.

Ključne riječi

Hrčak ID:

81273

URI

https://hrcak.srce.hr/81273

Datum izdavanja:

12.12.1979.

Posjeta: 1.621 *