Stručni rad
UTJECAJ MOTIVACIJA POTROŠAČA NA IZBOR STRATEGIJE MARKETING MIKSA RADNE ORGANIZACIJE KOJA PROIZVODI MESO PERADI
Stjepan Bratko
; Faculty of organization and informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Biserka Biškup
; Faculty of organization and informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Sažetak
Optimalizacija integriteta nastupa i pravilnog funkcioniranja marketing miksa od vitalnog je značenja za ukupnu tržišnu i poslovnu politiku udruženog rada. S tim u vezi je i ključan zadatak izbora i određivanja odgovarajuće strategije. Izbor strateškog djelovanja vrlo je kompleksan zadatak, a nedvojbeno je da je jedan od bitnih faktora (u mnogim slučajevima i najhitniji) motivacija potrošača na kupnju. Preferencije potrošača u punoj mjeri utječu na realizaciju a time i dohodak udruženog rada, a najčešće su rezultat njihovih motivacijskih opredjeljenja. Marketing miks, kao optimalizacija interakcijskog nastupanja svih elemenata marketinga, predstavlja sredstvo za postizavanje marketing planova. S tim u vezi je i osnovni zadatak marketinga da tu aktivnost pravilno orijentira. Aplikacija na konkretna istraživanja prakse udruženog rada pokazala je značajnu povezanost i potrebu determinirajućeg djelovanja motivacija na izbor strategije marketing miksa.
Ključne riječi
Hrčak ID:
81273
URI
Datum izdavanja:
12.12.1979.
Posjeta: 1.621 *