Market-Tržište, Vol. 24 No. 2, 2012.
Prethodno priopćenje
Mišljenja pakistanske djece o TV oglašavanju
Muhammad Kashif
; GIFT University, Gujranwala, PAKISTAN
Umair Altaf
; GIFT University, Gujranwala, PAKISTAN
Sajid Ali
; GIFT University, Gujranwala, PAKISTAN
Umer Asif
; GIFT University, Gujranwala, PAKISTAN
Hafiz Muhammad Ayub
; GIFT University, Gujranwala, PAKISTAN
Wafa Abeer
; GIFT University, Gujranwala, PAKISTAN
Ernest Cyril De Run
; University of Malaysia, Sarawak, MALAYSIA
Sažetak
Ova kvalitativna studija istražuje mišljenja pakistanske djece o televizijskom oglašavanju te navodi čimbenike utjecaja na izbor marke tzv. snack proizvoda. Namjernim uzorkovanjem odabrano je tridesetšestero djece iz triju škola, u kojima su putem fokus grupa prikupljeni kvalitativni podaci. Nalazi istraživanja upućuju na to da djeca razumiju namjere sadržane u porukama oglašivača snack proizvoda. Različiti oblici pojedinih maraka usmjereni na elemente vezane i nevezane uz proizvod smatraju se nužnima i pridonose namjeri kupovine. Djeca identificiraju marke kroz jinglove i crtane likove te su svjesna logike TV oglašavanja. Istraživanje je pokazalo da su ona dobro obaviještena, iskrena, da vole zabavu i racionalni su potrošači, što ima važne implikacije za marketinške stručnjake u prehrambenoj industriji. Ovaj je rad izvoran doprinos u području socijalizacije potrošača i nastoji pomoći čitateljima pri razumijevanju stavova djece prema TV oglašavanju putem identifikaciju nekih elemenata koji pridonose izboru marke snack proizvoda među djecom.
Ključne riječi
marke snack proizvoda; oglas; djeca; fokus grupe; Pakistan; roditelji
Hrčak ID:
95538
URI
Datum izdavanja:
23.12.2012.
Posjeta: 3.019 *