Stručni rad
Primjena Kataloga ciljeva učenja u procjeni kompetencija predškolske djece
Joško Sindik
; Institut za antropologiju, Zagreb, Hrvatska
Ivana Šunjić
; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Ana Čosić
; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Hrvatska
Tamara Budisavljević
orcid.org/0000-0002-5315-6098
; Dječji vrtić »Limač«, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Provjerili smo primjenljivost pristupa dječjim kompetencijama iz dječjeg vrtića u kantonu Bern u Švicarskoj na uzorku djece školskih obveznika u odgojnim skupinama dječjeg vrtića »Trnoružica« u Zagrebu, primjenom skale procjene Katalog ciljeva učenja. Utvrđeno je da su pojedine vrste kompetencija u podjednakoj mjeri razvijene kod djece. Također nismo pronašli statistički značajne razlike između dječaka i djevojčica u izraženosti pojedinih kompetencija. Pronašli smo statistički značajne razlike između pojedinih odgojnih grupa u razvijenosti pojedinih kompetencija, kao i u ukupnom rezultatu na Katalogu ciljeva učenja. Mogućnost generalizacije rezultata ovoga istraživanja je ograničena, prvenstveno zbog malog i namjernog uzorka sudionika. Pretpostavljamo da bi Katalog ciljeva učenja mogao biti koristan u praktičnom radu odgojitelja, uz neka metrijska poboljšanja.
Ključne riječi
predškolska djeca; dječje kompetencije; spremnost za školu
Hrčak ID:
109516
URI
Datum izdavanja:
10.9.2013.
Posjeta: 2.739 *