Izvorni znanstveni članak
Strategije učenja stranoga jezika: povezanost s afektivnim karakteristikama učenika
Jelena Mihaljević Djigunović
Puni tekst: engleski pdf 724 Kb
str. 11-23
preuzimanja: 581
citiraj
APA 6th Edition
Mihaljević Djigunović, J. (2001). Strategije učenja stranoga jezika: povezanost s afektivnim karakteristikama učenika. Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, 45-46 (-), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/117150
MLA 8th Edition
Mihaljević Djigunović, Jelena. "Strategije učenja stranoga jezika: povezanost s afektivnim karakteristikama učenika." Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, vol. 45-46, br. -, 2001, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/117150. Citirano 23.12.2024.
Chicago 17th Edition
Mihaljević Djigunović, Jelena. "Strategije učenja stranoga jezika: povezanost s afektivnim karakteristikama učenika." Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia 45-46, br. - (2001): 0-0. https://hrcak.srce.hr/117150
Harvard
Mihaljević Djigunović, J. (2001). 'Strategije učenja stranoga jezika: povezanost s afektivnim karakteristikama učenika', Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, 45-46(-), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/117150 (Datum pristupa: 23.12.2024.)
Vancouver
Mihaljević Djigunović J. Strategije učenja stranoga jezika: povezanost s afektivnim karakteristikama učenika. Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia [Internet]. 2001 [pristupljeno 23.12.2024.];45-46(-). Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/117150
IEEE
J. Mihaljević Djigunović, "Strategije učenja stranoga jezika: povezanost s afektivnim karakteristikama učenika", Studia Romanica et Anglica Zagrabiensia, vol.45-46, br. -, str. 0-0, 2001. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/117150. [Citirano: 23.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
117150
URI
https://hrcak.srce.hr/117150
Datum izdavanja:
2.4.2001.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.746
*