Prethodno priopćenje
Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju
Elvi Piršl
; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Odjel za studij na talijanskom jeziku
Puni tekst: hrvatski pdf 257 Kb
str. 53-69
preuzimanja: 2.846
citiraj
APA 6th Edition
Piršl, E. (2011). Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 53-69. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118076
MLA 8th Edition
Piršl, Elvi. "Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 1, 2011, str. 53-69. https://hrcak.srce.hr/118076. Citirano 28.12.2024.
Chicago 17th Edition
Piršl, Elvi. "Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju." Pedagogijska istraživanja 8, br. 1 (2011): 53-69. https://hrcak.srce.hr/118076
Harvard
Piršl, E. (2011). 'Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju', Pedagogijska istraživanja, 8(1), str. 53-69. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118076 (Datum pristupa: 28.12.2024.)
Vancouver
Piršl E. Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 28.12.2024.];8(1):53-69. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118076
IEEE
E. Piršl, "Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 1, str. 53-69, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118076. [Citirano: 28.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 95 Kb
str. 69-69
preuzimanja: 336
citiraj
APA 6th Edition
Piršl, E. (2011). Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 53-69. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118076
MLA 8th Edition
Piršl, Elvi. "Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 1, 2011, str. 53-69. https://hrcak.srce.hr/118076. Citirano 28.12.2024.
Chicago 17th Edition
Piršl, Elvi. "Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju." Pedagogijska istraživanja 8, br. 1 (2011): 53-69. https://hrcak.srce.hr/118076
Harvard
Piršl, E. (2011). 'Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju', Pedagogijska istraživanja, 8(1), str. 53-69. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118076 (Datum pristupa: 28.12.2024.)
Vancouver
Piršl E. Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 28.12.2024.];8(1):53-69. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118076
IEEE
E. Piršl, "Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 1, str. 53-69, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118076. [Citirano: 28.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 93 Kb
str. 70-70
preuzimanja: 252
citiraj
APA 6th Edition
Piršl, E. (2011). Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 53-69. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118076
MLA 8th Edition
Piršl, Elvi. "Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 1, 2011, str. 53-69. https://hrcak.srce.hr/118076. Citirano 28.12.2024.
Chicago 17th Edition
Piršl, Elvi. "Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju." Pedagogijska istraživanja 8, br. 1 (2011): 53-69. https://hrcak.srce.hr/118076
Harvard
Piršl, E. (2011). 'Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju', Pedagogijska istraživanja, 8(1), str. 53-69. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118076 (Datum pristupa: 28.12.2024.)
Vancouver
Piršl E. Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 28.12.2024.];8(1):53-69. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118076
IEEE
E. Piršl, "Odgoj i obrazovanje za interkulturalnu kompetenciju", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 1, str. 53-69, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118076. [Citirano: 28.12.2024.]
Sažetak
Rad se sastoji od dva dijela. U teorijskome dijelu razmatraju se pojmovi interkulturalizam, kompetencije, interkulturalne kompetencije koje, ovisno o pristupu i modelima proučavanja, pojedini autori različito definiraju. U drugome su dijelu prikazani rezultati istraživanja koje je provedeno s ciljem da se ispita stupanj poznavanja temeljnih karakteristika interkulturalnog odgoja i obrazovanja studenata, utvrde razine etnocentrizma i etnorelativizma te ispitaju stavovi studenata o poželjnim interkulturalnim kompetencijana nastavnika za rad u kulturno pluralnim razredima. Uzorak su činila 304 studenta sveučilištâ u Puli i Rijeci. Na temelju dobivenih rezultata može se zaključiti da studenti posjeduju temeljna znanja o bitnim karakteristikama interkulturalnog odgoja i obrazovanja, zadovoljavajuću razinu interkulturalne osjetljivosti te pozitivne stavove glede poželjnih interkulturalnih kompetencija nastavnika za rad u kulturno pluralnim razredima.
Ključne riječi
interkulturalizam; kompetencija; interkulturalna kompetencija; interkulturalna osjet- ljivost (etnocentrizam, etnorelativizam)
Hrčak ID:
118076
URI
https://hrcak.srce.hr/118076
Datum izdavanja:
23.5.2011.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 6.468
*