Market-Tržište, Vol. 26 No. 1, 2014.
Prethodno priopćenje
Anatomija maraka britanskih poslovnih škola: obilježja koja utječu na odabir studenata poslijediplomskog studija u pakistanu
Usman Ahmad
; GIFT University, Pakistan
Muhammad Kashif
; GIFT University, Pakistan
Jessica Eaton
; SARAC, United Kingdom
Rooma Qadeer
; GIFT University, Pakistan
Sažetak
Malobrojna su istraživanja koja proučavaju marke poslovnih škola iz perspektive azijskih korisnika usluge. Ovim istraživanjem nastoji se otkriti obilježja maraka britanskih poslovnih škola koja utječu na pakistanske studente poslovne ekonomije pri prijavi za više stupnjeve obrazovanja. U skladu s naturalističkom tradicijom, podaci su prikupljeni kroz polustrukturirane intervjue na uzorku od 25 studenata koji su planirali studirati u Ujedinjenom Kraljevstvu (UK). Ispitanici su identificirani kroz osobne kontakte i kasnije odabrani u namjerni uzorak. Provedena je tematska analiza radi generiranja tema iz podataka. Analizom podataka došlo se do četiri dominantne teme koje utječu na izbor poslovne škole u Ujedinjenom Kraljevstvu. To su Financijska pomoć, Zapošljivost, Reputacija marke i Rang. Ovo je jedno od prvih istraživanja u kontekstu upravljanja markom sveučilišta iz perspektive Pakistana kao zemlje u razvoju. Marketinškim stručnjacima u visokom obrazovanju u Velikoj Britaniji ono može biti korisno za osmišljavanje inicijativa upravljanja markom u kojima su studenti u središtu aktivnosti. Isto tako, može koristiti pakistanskoj akademskoj zajednici za razvijanje maraka poslovnih škola prenošenjem tih obilježja radi boljeg natjecanja s poslovnim školama u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Ključne riječi
poslovne škole; Ujedinjeno Kraljevstvo; kvalitativno istraživanje; Pakistan
Hrčak ID:
123374
URI
Datum izdavanja:
24.6.2014.
Posjeta: 2.302 *