Pregledni rad
Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi
Morana Koludrović
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu Odsjek za pedagogiju
Puni tekst: hrvatski pdf 731 Kb
str. 295-305
preuzimanja: 2.035
citiraj
APA 6th Edition
Koludrović, M. (2013). Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 295-305. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/129614
MLA 8th Edition
Koludrović, Morana. "Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, br. 2, 2013, str. 295-305. https://hrcak.srce.hr/129614. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Koludrović, Morana. "Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi." Pedagogijska istraživanja 10, br. 2 (2013): 295-305. https://hrcak.srce.hr/129614
Harvard
Koludrović, M. (2013). 'Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi', Pedagogijska istraživanja, 10(2), str. 295-305. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/129614 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Koludrović M. Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.11.2024.];10(2):295-305. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129614
IEEE
M. Koludrović, "Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi", Pedagogijska istraživanja, vol.10, br. 2, str. 295-305, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129614. [Citirano: 22.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 382 Kb
str. 306-306
preuzimanja: 341
citiraj
APA 6th Edition
Koludrović, M. (2013). Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 295-305. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/129614
MLA 8th Edition
Koludrović, Morana. "Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, br. 2, 2013, str. 295-305. https://hrcak.srce.hr/129614. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Koludrović, Morana. "Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi." Pedagogijska istraživanja 10, br. 2 (2013): 295-305. https://hrcak.srce.hr/129614
Harvard
Koludrović, M. (2013). 'Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi', Pedagogijska istraživanja, 10(2), str. 295-305. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/129614 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Koludrović M. Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.11.2024.];10(2):295-305. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129614
IEEE
M. Koludrović, "Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi", Pedagogijska istraživanja, vol.10, br. 2, str. 295-305, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129614. [Citirano: 22.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 383 Kb
str. 307-307
preuzimanja: 275
citiraj
APA 6th Edition
Koludrović, M. (2013). Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 295-305. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/129614
MLA 8th Edition
Koludrović, Morana. "Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi." Pedagogijska istraživanja, vol. 10, br. 2, 2013, str. 295-305. https://hrcak.srce.hr/129614. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Koludrović, Morana. "Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi." Pedagogijska istraživanja 10, br. 2 (2013): 295-305. https://hrcak.srce.hr/129614
Harvard
Koludrović, M. (2013). 'Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi', Pedagogijska istraživanja, 10(2), str. 295-305. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/129614 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Koludrović M. Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2013 [pristupljeno 22.11.2024.];10(2):295-305. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129614
IEEE
M. Koludrović, "Mogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi", Pedagogijska istraživanja, vol.10, br. 2, str. 295-305, 2013. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/129614. [Citirano: 22.11.2024.]
Sažetak
U ovom se radu kompetencije učenja, kao jedna od osam ključnih kompetencija cjeloživotnog učenja, smještaju u kontekst potreba suvremenog društva i škole, te se analiziraju s obzirom na važnost njihovog stjecanja tijekom formalnog sustava odgoja i obrazovanja za dobrobit svakog pojedinca u cjeloživotnoj perspektivi. S obzirom na složenost ciljeva kompetencija učenja kao jedne od ključnih kompetencija te kao jedne od međupredmetnih tema zastupljenih u hrvatskome Nacionalnom okvirnom kurikulumu (2011), u ovom se radu analiziraju koncepti bliski kompetencijama učenja te se povezuju s njima. Ti koncepti se prvenstveno odnose na samoregulirano učenje, metakogniciju, samousmjereno i suradničko učenje te intrinzičnu motivaciju. Također, u radu se analiziraju mogućnosti učinkovitih načina razvijanja kompetencija učenja tijekom nastavnog procesa s posebnim naglaskom na strategije aktivnog učenja koje zbog svoje pedagoško – didaktičko – metodičke cjelovitosti i razrađenosti imaju kapacitet za učinkovito stjecanje kompetencija učenja.
Ključne riječi
kompetencije učenja; cjeloživotno učenje; konstruktivistička paradigma; strategije aktivnog učenja; problemsko učenje; metakognicija
Hrčak ID:
129614
URI
https://hrcak.srce.hr/129614
Datum izdavanja:
18.11.2013.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 5.181
*