Tehnički vjesnik, Vol. 22 No. 2, 2015.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.17559/TV-20140904230909
Razvoj automatizirane tržnice pomoću virtualne suradnje
Janez Benedičič
; University of Ljubljana, Faculty of Mechanical Engineering, Aškerčeva 6, SI-1000 Ljubljana, Slovenia
Janez Krek
; University of Ljubljana, Faculty of Mechanical Engineering, Aškerčeva 6, SI-1000 Ljubljana, Slovenia
Vilko Leben
; P-ino d.o.o., Martinj Vrh 24, SI-4228 Železniki, Slovenia
Gusztav Velez Vorös
; P-ino d.o.o., Martinj Vrh 24, SI-4228 Železniki, Slovenia
Tadej Beravs
; University of Ljubljana, Faculty of Electrical Engineering, Tržaška cesta 25, SI-1000 Ljubljana, Slovenia
Simon Potočnik
; P-ino d.o.o., Martinj Vrh 24, SI-4228 Železniki, Slovenia
Roman Žavbi
orcid.org/0000-0002-0311-7867
; University of Ljubljana, Faculty of Mechanical Engineering, Laboratory for Engineering Design - LECAD, Aškerčeva 6, SI-1000 Ljubljana, Slovenia
Sažetak
Razvoj novog proizvoda od bitne je važnosti za razvoj poslovnih poduzeća i za društvenu zajednicu u kojoj poduzeće djeluje. U radu se daje opis razvoja automatizirane tržnice u poduzeću P-ino d.o.o. Razvoj takvog složenog proizvoda zahtijevao je sudjelovanje stručnjaka iz različitih područja, a također je uključio i studente, koji su sigurno pridonijeli većoj kreativnosti i otvorenosti razvojnog tima. Više od 85 % ukupne komunikacije razvojnog tima odvijao se u virtualnom obliku. Ispitivanje završnog prototipa također je bilo više manje virtualno. Virtualna komunikacija u razvoju tako složenog proizvoda kao što je automatizirana tržnica dokazala se kao vrlo pogodna metoda za međusobnu komunikaciju razvojnog tima u svim razvojnim fazama proizvoda. Bila je posebno učinkovita jer su članovi razvojnog tima posjedovali različite vještine i dolazili iz različitih institucija i poduzeća.
Ključne riječi
industrijska primjena; komunikacija; virtualni tim za razvoj proizvoda
Hrčak ID:
138107
URI
Datum izdavanja:
22.4.2015.
Posjeta: 2.581 *