Recenzija, Prikaz slučaja
Prikaz knjige - Zoran Tomić: Politički marketing – načela i primjene
Martina Planinić
Puni tekst: hrvatski pdf 164 Kb
str. 124-132
preuzimanja: 5.755
citiraj
APA 6th Edition
Planinić, M. (2014). Prikaz knjige - Zoran Tomić: Politički marketing – načela i primjene. Međunarodne studije, XIV (3/4), 124-132. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/143353
MLA 8th Edition
Planinić, Martina. "Prikaz knjige - Zoran Tomić: Politički marketing – načela i primjene." Međunarodne studije, vol. XIV, br. 3/4, 2014, str. 124-132. https://hrcak.srce.hr/143353. Citirano 18.11.2024.
Chicago 17th Edition
Planinić, Martina. "Prikaz knjige - Zoran Tomić: Politički marketing – načela i primjene." Međunarodne studije XIV, br. 3/4 (2014): 124-132. https://hrcak.srce.hr/143353
Harvard
Planinić, M. (2014). 'Prikaz knjige - Zoran Tomić: Politički marketing – načela i primjene', Međunarodne studije, XIV(3/4), str. 124-132. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/143353 (Datum pristupa: 18.11.2024.)
Vancouver
Planinić M. Prikaz knjige - Zoran Tomić: Politički marketing – načela i primjene. Međunarodne studije [Internet]. 2014 [pristupljeno 18.11.2024.];XIV(3/4):124-132. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/143353
IEEE
M. Planinić, "Prikaz knjige - Zoran Tomić: Politički marketing – načela i primjene", Međunarodne studije, vol.XIV, br. 3/4, str. 124-132, 2014. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/143353. [Citirano: 18.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
143353
URI
https://hrcak.srce.hr/143353
Datum izdavanja:
6.12.2014.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 6.981
*