Prethodno priopćenje
STRATEGIJA INFORMACIJSKE PISMENOSTI: PRIMJER ODJELA ZA MENADŽMENT NA AMERIČKOJ AKADEMIJI OBALNE STRAŽE
Alina M. Zapalska
; U.S. Coast Guard Academy, New London
Nicholas Zieser
Michael McCarty
Tyler Kelley
Kimberly C. Young-McLear
Michael S. Glinski
Luke Weinstein
Sažetak
Izazov akademskog istraživanja nije pronaći informacije nego odabrati, organizirati i procijeniti valjanost i pouzdanost dostupnih informacija. Ovaj rad predstavlja strategiju Informacijske pismenosti (IP) koja je razvijena za unaprjeđenje IP vještina u preddiplomskom programu na Odjelu za menadžment USCG akademije. Autori demonstriraju IP strategije unutar kolegija kojeg predaju i pokazuju kako integrirana IP strategija odgovara na obrazovne IP standarde i zahtjeve. Rad navodi IP vježbe koje su razvijene i korištene u sljedećim kolegijima: Principi makroekonomije (prva godina); Organizacijsko ponašanje i vodstvo (druga godina); Uvod u biznis (druga godina); Marketing (treća godina); i Sustavi upravljanja informacijama (treća godina). Svaki kolegij pružen unutar studija Menadžmenta služi kao model razvoja IP vještina koje su strukturirane za razvoj IP vještina sekvencijalno od prve do zadnje godine preddiplomskog programa.
Ključne riječi
Kompetencije informacijske pismenosti; strategija; vježbe; obrazovanje menadžmentu
Hrčak ID:
170950
URI
Datum izdavanja:
19.12.2016.
Posjeta: 2.241 *