Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.20867/thm.11.2.10
BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI OSTVARENJA KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH PODUZEĆA
Christian Stipanović
orcid.org/0000-0002-1424-0756
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Sažetak
Turistička poduzeća u dinamičkom procesu ostvarenja konkurentnosti moraju valorizirati nove inpute (znanje, intelektualni kapital) u generiranju prednosti (brzina, kvaliteta, cijena). Presudno je implementirati novu poslovnu filozofiju temeljenu na reinžinjeringu uz poticanje inovativnosti i intelektualnog kapitala kao ključne resurse i primjenu benehmarkinga i business intelligence. Business Intelligence predstavlja sveukupnost informacijske, spoznajne i akcijske osposobljenosti poduzeća kao temelj
upravljanja promjenama i izgradnje konkurentnosti. Temelji na zaštiti vlastitih podataka i prikupljanju tuđih podataka kao podloga kreiranju izvjesnica za proces poslovnog odlučivanja. Hrvatska turistička poduzeća još nisu prepoznala važnost business intelligence.
Ključne riječi
competitiveness; tourism entreprise; development strategy; business intelligence
Hrčak ID:
181322
URI
Datum izdavanja:
30.12.2005.
Posjeta: 2.003 *