Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.11.2.10

BUSINESS INTELLIGENCE U FUNKCIJI OSTVARENJA KONKURENTNOSTI TURISTIČKIH PODUZEĆA

Christian Stipanović orcid id orcid.org/0000-0002-1424-0756 ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 1.648 Kb

str. 111-119

preuzimanja: 953

citiraj


Sažetak

Turistička poduzeća u dinamičkom procesu ostvarenja konkurentnosti moraju valorizirati nove inpute (znanje, intelektualni kapital) u generiranju prednosti (brzina, kvaliteta, cijena). Presudno je implementirati novu poslovnu filozofiju temeljenu na reinžinjeringu uz poticanje inovativnosti i intelektualnog kapitala kao ključne resurse i primjenu benehmarkinga i business intelligence. Business Intelligence predstavlja sveukupnost informacijske, spoznajne i akcijske osposobljenosti poduzeća kao temelj
upravljanja promjenama i izgradnje konkurentnosti. Temelji na zaštiti vlastitih podataka i prikupljanju tuđih podataka kao podloga kreiranju izvjesnica za proces poslovnog odlučivanja. Hrvatska turistička poduzeća još nisu prepoznala važnost business intelligence.

Ključne riječi

competitiveness; tourism entreprise; development strategy; business intelligence

Hrčak ID:

181322

URI

https://hrcak.srce.hr/181322

Datum izdavanja:

30.12.2005.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.003 *