Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.20867/thm.2.2.5

Toplice lječilišta u Njemačkoj pred novim izazovima (primjer Nordrhein-Westfalen)

Wolfgang Nahrstedt ; Fakultät für Pädagogik, Universität Bielefeld, Germany


Puni tekst: njemački pdf 3.335 Kb

str. 279-292

preuzimanja: 465

citiraj


Sažetak

Posljednjih 20 godina zdravstveni turizam dao je važan doprinos ustrojstvu, kvaliteti i razvoju kvalitete usluga u toplicama i lječilištima u Saveznoj Republici Njemačkoj. Krizu koja je nastala u radu lječilišta, zdravstveni turizam nije u većoj mjeri mogao spriječiti. Ovaj vid turizma se u budućnosti mora značajnije promicati kako bi strani turisti koji koriste usluge lječilišta i toplica, mogli u što većem broju koristiti takve turističke usluge, te na taj način kompenzirati situaciju koja je nastala u redovima njemačkih turista koji u manjem broju koriste usluge koje im omogućuje zdravstveni turizam. Uvjeti za takvu promidžbu su vrlo dobri. Stoga, s jedne strane mora se pristupiti zadovoljavanju očekivanja i potreba stranih turista koji se koriste uslugama lječilišnog turizma, a s druge strane su mogućnosti koje pružaju njemačka lječilišta i toplice u pogledu bolje i suvremenije usluge puno veće te su takva lječilišta i toplice spremne za promidžbu na međunarodnoj razini.
Sagledano pojedinim pretpostavkama možemo navesti slijedeće:
1. Toplice i lječilišta moraju se razviti u regionalne i globalne zdravstvene centre.
2. To se postiže samo većom povezanošću regionalnog i međunarodnog tržišta zdravstvenog turizma.
3. Kriza koja se u posljednjih 20 godina pojavila u lječilištima i toplicama uspijeva se reducirati aktiviranjem zdravstvenog turizma.
4. Buduće ustrojstvo, kvaliteta i razvoj kvalitete ojačan međunarodnim zdravstvenim turizmom (Zapadna Europa, SAD, Japan), mora dosegnuti potrebnu razinu kvalitete.
5. Potrebna je detaljna analiza zdravstvenog i lječilišnog turizma u pojedinim interesnim zemljama, isto tako informiranje i primjena globalno specifičnih mogućnosti u njemačkim lječilištima i toplicama.
6. Također je potrebna analiza tržišta na međunarodnoj razini u cilju ustrojavanja razvoja ponude u drugim zemljama.
7. Toplice i lječilišta u Saveznoj Republici Njemačkoj trenutno imaju dobru kvantitativnu i kvalitativnu poziciju na međunarodnom tržištu. Ovako dobru poziciju zdravstvenog turizma. Takva pozicija može se održati u području lječilišnog i zdravstvenog turizma. Takva pozicija može se održati i razvijati samo uspostavljanjem globalne strategije.

Ključne riječi

zdravstveni turizam; toplice; lječilišta

Hrčak ID:

182409

URI

https://hrcak.srce.hr/182409

Datum izdavanja:

30.12.1996.

Podaci na drugim jezicima: njemački

Posjeta: 1.709 *