Preliminary communication
https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2053
Učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenog na rješavanje problema (SFBC) koje srednjoškolci imaju u nastavi tjelesne kulture
Vinga Indriūnienė
; Lithuanian Sports University
Full text: croatian pdf 172 Kb
page 399-417
downloads: 357
cite
APA 6th Edition
Indriūnienė, V. (2017). Učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenog na rješavanje problema (SFBC) koje srednjoškolci imaju u nastavi tjelesne kulture. Croatian Journal of Education, 19 (2), 399-417. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2053
MLA 8th Edition
Indriūnienė, Vinga. "Učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenog na rješavanje problema (SFBC) koje srednjoškolci imaju u nastavi tjelesne kulture." Croatian Journal of Education, vol. 19, no. 2, 2017, pp. 399-417. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2053. Accessed 19 Oct. 2024.
Chicago 17th Edition
Indriūnienė, Vinga. "Učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenog na rješavanje problema (SFBC) koje srednjoškolci imaju u nastavi tjelesne kulture." Croatian Journal of Education 19, no. 2 (2017): 399-417. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2053
Harvard
Indriūnienė, V. (2017). 'Učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenog na rješavanje problema (SFBC) koje srednjoškolci imaju u nastavi tjelesne kulture', Croatian Journal of Education, 19(2), pp. 399-417. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2053
Vancouver
Indriūnienė V. Učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenog na rješavanje problema (SFBC) koje srednjoškolci imaju u nastavi tjelesne kulture. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [cited 2024 October 19];19(2):399-417. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2053
IEEE
V. Indriūnienė, "Učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenog na rješavanje problema (SFBC) koje srednjoškolci imaju u nastavi tjelesne kulture", Croatian Journal of Education, vol.19, no. 2, pp. 399-417, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2053
Full text: english pdf 172 Kb
page 399-417
downloads: 304
cite
APA 6th Edition
Indriūnienė, V. (2017). Učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenog na rješavanje problema (SFBC) koje srednjoškolci imaju u nastavi tjelesne kulture. Croatian Journal of Education, 19 (2), 399-417. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2053
MLA 8th Edition
Indriūnienė, Vinga. "Učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenog na rješavanje problema (SFBC) koje srednjoškolci imaju u nastavi tjelesne kulture." Croatian Journal of Education, vol. 19, no. 2, 2017, pp. 399-417. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2053. Accessed 19 Oct. 2024.
Chicago 17th Edition
Indriūnienė, Vinga. "Učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenog na rješavanje problema (SFBC) koje srednjoškolci imaju u nastavi tjelesne kulture." Croatian Journal of Education 19, no. 2 (2017): 399-417. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2053
Harvard
Indriūnienė, V. (2017). 'Učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenog na rješavanje problema (SFBC) koje srednjoškolci imaju u nastavi tjelesne kulture', Croatian Journal of Education, 19(2), pp. 399-417. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2053
Vancouver
Indriūnienė V. Učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenog na rješavanje problema (SFBC) koje srednjoškolci imaju u nastavi tjelesne kulture. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [cited 2024 October 19];19(2):399-417. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2053
IEEE
V. Indriūnienė, "Učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenog na rješavanje problema (SFBC) koje srednjoškolci imaju u nastavi tjelesne kulture", Croatian Journal of Education, vol.19, no. 2, pp. 399-417, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2053
Abstract
Neki znanstvenici (Barr-Anderson i sur., 2008; Cairney i sur., 2012;) smatrali su da su nedostaci u nastavi tjelesne kulture (TK) važni razlozi smanjene fizičke aktivnost koja je dobno vezana. Kurikul iz TK je neučinkovit te ga je potrebno poboljšati (Cairney i sur., 2012). Svrha ovoga istraživanja bila je odrediti učinkovitost kratkog savjetovanja usmjerenoga na rješenje problema (SFBC) kao metode kojom se mogu riješiti problemi s kojima se suočavaju srednjoškolci za vrijeme nastave TK s ciljem razvoja intervencije koje bi povećale učeničku fizičku aktivnost.
Kratko savjetovanje usmjereno na rješavanje problema (SFBC) primijenjeno je kao metoda koja se koristi sa srednjoškolcima kada se suoče s problemom u nastavi TK s ciljem razvijanja intervencije koje bi pomogle u povećanju fizičke aktivnosti učenika. Nakon SFBC-a, 66,3 % sudionika izvijestilo je o srednjem ili većem napredovanju u suočavanju s teškim problemima vezanima uz fizičku aktivnost (F = 164,30, p = ,001 u usporedbi s kontrolnom skupinom), a nastavnici TK opazili su pozitivne promjene kod ponašanja učenika za vrijeme nastave iz TK (t, p < ,001). SFBC je odgovarajuća metoda za savjetovanje adolescenata u školi s obzirom na to da je kratka, dobro strukturirana i fleksibilna metoda koja pomaže u poboljšanju kvalitete nastave TK.
Keywords
kratko savjetovanje orijentirano na rješavanje problema; stariji učenici; tjelesna kultura
Hrčak ID:
185481
URI
https://hrcak.srce.hr/185481
Publication date:
30.6.2017.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.646
*