Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

UTJECAJ MARKETINŠKIH AKTIVNOSTI TEHNOLOŠKIH I IT PARKOVA NA ZAPOŠLJAVANJE MLADIH

Dario Jerković ; Fakultet poslovne ekonomije, Sveučilište ,,Vitez,, Travnik


Puni tekst: hrvatski docx 200 Kb

str. 57-67

preuzimanja: 280

citiraj


Sažetak

U eri globalizacije i ubrzanih tehnoloških promjena, nacionalne ekonomije sve više ovise o znanjima i spoznajama iz razvojnih i istraživačkih instituta. Uspjeh svake nacionalne ekonomije je u direktnoj korelaciji sa njenom sposobnošću i učinkovitošćuu skupljanju, primjeni i korištenju tih znanja i spoznaja. Osim toga, moderna proizvodnja i organizacija rada bazirana na tehnološkim inovacijama, omogućava brže zapošljavanje visokoobrazovanih radnika. Time se direktno podstiču kako veća produktivnost, tako i nove inovacije. Tehnološki parkovi se javljaju kao svojevrsni medijatori koji stimuliraju i upravljaju protokom znanja i tehnologija, između malih i srednjih poduzeća sa jedne strane i istraživačkih institucija, visokoškolskih ustanova i tržišta sa druge strane. Sposobni su da samostalno prate ideje i inovacije do razine poduzetničke primjene, pružajući korisnicima niz pratećih resursa i usluga.Tema ovog rada u fokus stavlja pitanje da li su i u kojoj mjeri mogu biti, tehnološki i IT parkovi generatori upošljavanja mladih u BiH. Kroz intervjuiranje etabliranih parkova koji postoje na domaćem tržištu, rad treba dati odgovor na pitanje koje marketing aktivnosti primjenjuju u privlačenju mladih, i time indirektno podstiču razvoj poduzetništva

Ključne riječi

tehnološki park; marketing; zapošljavanje mladih

Hrčak ID:

205534

URI

https://hrcak.srce.hr/205534

Datum izdavanja:

14.9.2018.

Posjeta: 958 *