Polytechnic and design, Vol. 6 No. 3, 2018.
Professional paper
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2018-6-3-09
SAMOVREDNOVANJE I OCJENJIVANJE KORIŠTENJEM WEB TEHNOLOGIJA
Stjepan Šalković
orcid.org/0000-0002-3560-2023
; Veleučilište Hrvatsko zagorje, Krapina, Hrvatska
Vilko Žiljak
; Grafički fakultet, Zagreb, Hrvatska
Nenad Sikirica
; Veleučilište Hrvatsko zagorje, Krapina, Hrvatska
Abstract
U radu je opisano vrednovanje i ocjenjivanje rada
studenata korištenjem određenih web tehnologija.
Prikazana je teorijska podloga i podjela
vrednovanja. Opisan je put prema ocjenjivanju
kroz praćenje rada studenata i provjeravanje
znanja na različite načine. Opisani su različiti
oblici i elementi praćenja i provjeravanja znanja.
Kako su prilikom ocjenjivanja moguće i greške
nastavnika, prikazani su alternativni načini kojima
se dio grešaka može izbjeći ili ublažiti. Uporaba
evaluatora koji će automatski kompajlirati i
vrednovati studentske uratke pomaže nastavniku
u (pr)ocjenjivanju znanja, no u sebi krije i
nedostatke. Alati poput kvizova u Moodle-u
ili Kahootu mogu biti automatski vrednovani.
Dobro ih je upotrijebiti za provjeru usvojenosti
sadržaja, no pomoću njih je primjenu znanja
teško procijeniti. Uporaba radionice u Moodle-u
omogućuje da studenti međusobno vrednuju
uratke, te da vrednuju i vlastiti uradak. U radu su
analizirana odstupanja od vrednovanja koje je za
isti uradak napravio nastavnik i studenti. Može
se zaključiti da je poželjno kombinirati različite
oblike i elemente vrednovanja kako bi postupak
bio što objektivniji.
Keywords
Samovrednovanje; vršnjačko vrednovanje; web alati
Hrčak ID:
209306
URI
Publication date:
18.9.2018.
Visits: 2.520 *