Prethodno priopćenje
DRUŠTVENI PODUZETNIK KAO MOGUĆA BUDUĆNOST DOP-A I MJERENJE DRUŠTVENOG PODUZETNIČKOG STAVA STUDENATA
Petra Putzer
; University of Pécs, Faculty of Business and Economics, Pécs, Hungary
Sažetak
DOP postaje sve popularnije i modernije u današnje vrijeme, međutim poduzete akcije ili aktivnosti nemaju uvijek za cilj opsluživanje društvenog dobra; jednostavno služe kao novi marketinški alati tvrtke. Istovremeno, pojavom društvenih poduzetnika, čini se da se pojavljuje moguća nova vizija stvarne odgovornosti. Stječe se dojam da nova generacija poduzetnika može spasiti koncept DOP-a. Cilj studije je prikazati koncept socijalnog poduzetnika (poduzetništva) i interpretirati ga u okviru DOP-a, i na temelju toga razviti upitnik kao instrument za mjerenje društvenog poduzetničkog stava. Prema koncepcijskoj pojmovnoj raščlambi i analizi socijalnih poduzeća u poduzetničkom spektru, utvrđeno je koje aspekte društvenog poduzetničkog stava treba uzeti u obzir. Upitnik, koji je prikladan za mjerenje socijalnog poduzetničkog stava studenata, razvijen je koristeći sekundarne izvore podataka. Analizirane su i integrirane provjerene ljetvice koje se koriste za mjerenje tri glavne grupe pitanja (poduzetnički stavovi, društvena osjetljivost i stavovi DOP-a). Istraživanje je relevantno i na domaćoj i na međunarodnoj razini, rezultati daju osnovu i implikacije za daljnja istraživanja povezana s dubljom analizom i razumijevanjem socijalnih poduzeća.
Ključne riječi
društveni poduzetnik; poduzetnički stav; društvena osjetljivost; DOP stavovi; primarno istraživanje
Hrčak ID:
220180
URI
Datum izdavanja:
30.4.2019.
Posjeta: 1.653 *