Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32458/ei.24.8

Etnografski muzej i novi oblici brendiranja u kulturi: Smjernice prema radionici ICOM-ITC-a za obrazovanje u muzejskoj djelatnosti Fuzhou, NR Kina, studeni 2018.

Gordana Viljetić orcid id orcid.org/0009-0007-7423-8862 ; Etnografski muzej


Puni tekst: hrvatski pdf 394 Kb

str. 129-149

preuzimanja: 536

citiraj


Sažetak

Članak daje uvid u suvremena načela brendiranja u kulturi, a potaknut je radionicom “Promoting your Museum: Make it Relevant and Attractive” u organizaciji ICOM International Training Centre for Museum Studies, održanom od 13. do 22. studenoga 2018. godine u Fuzhou, NR Kina. Prikaz edukacije prati kontekstualizacija i interpretacija iz perspektive rada Etnografskoga muzeja (referentni okvir kreće se unutar protekloga desetljeća), uključujući smjernice i trendove u (re)programiranju kroz inovativne oblike suradnje sa zajednicom kao sustvarateljem muzejskih programa. Uvodno je dan i kratak osvrt na recentnu eksploziju (“boom”) muzejskih ustanova u Kini, razmatran u odnosu elemenata kvantitete i sadržaja – muzejskoga iskustva.

Ključne riječi

ICOM International Training Centre for Museum Studies; Etnografski muzej (Zagreb); brendiranje u kulturi; promocija muzeja; razvoj publike

Hrčak ID:

229140

URI

https://hrcak.srce.hr/229140

Datum izdavanja:

10.12.2019.

Posjeta: 1.319 *