Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PROCES ZAPOŠLJAVANJA U REPUBLICI HRVATSKOJ

Dunja Dobrinić ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Puni tekst: engleski pdf 191 Kb

str. 46-54

preuzimanja: 616

citiraj


Sažetak

Društvene mreže kao što su Facebook, LinkedIn, Instagram i druge prepune su informacija koje mogu pomoći i odmoći prilikom donošenja odluke o zapošljavanju. Poslodavci koriste društvene mreže kao koristan alat koji im pomaže u boljem i bržem upoznavanja kandidata koji se prijavljuje na posao, bez iziskivanja dodatnih troškova ili interakcije sa samim kandidatom. Istovremeno poslodavci koriste društvene mreže kako bi objavili oglase za slobodna radna mjesta te kako bi doprli do kvalitetne radne snage brže od konkurencije. Bez obzira da li se društvene mreže koriste kao potpora tradicionalnom načinu zapošljavanja ili primarno za privlačenje kandidata one predstavljaju vrijedan alat u procesu zapošljavanja. Kako bi se istražio utjecaj društvenih mreža na proces zapošljavanja među poslodavcima u Republici Hrvatskoj provedeno je istraživanje o upotrebi društvenih mreža u svrhu zapošljavanja. Rezultati istraživanja pokazuju da veličina poslodavca i problemi s pronalaskom kvalitetne radne snage ne utječu na njihove stavove o upotrebi društvenih mreža u svrhu zapošljavanja.

Ključne riječi

društvene mreže; zapošljavanja; oglas; posao

Hrčak ID:

236225

URI

https://hrcak.srce.hr/236225

Datum izdavanja:

15.3.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.114 *