Recenzija, Prikaz slučaja
Terenska nastava iz prirodoslovlja na Učiteljskom studiju Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti
Irella Bogut
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Irena Kišmartin
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Dora Horvatić
; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Željko Popović
Sažetak
Vrijednost iskustvenoga učenja u neposrednoj prirodi, na terenskoj nastavi, kako za učenike i studente, tako i za nastavnike, dobro je poznata. Promatranje neposrednoga okoliša i fenoloških promjena u prirodi, kao i praktične aktivnosti tijekom terenskoga rada, smatramo ključnim i u edukaciji studenata Učiteljskoga studija, a kako bi bolje razumjeli prirodne pojave i postali svjesni značajnoga, često negativnoga, utjecaja čovjeka na prirodu. U ovome članku prikazali smo terensku nastavu iz prirodoslovlja u Parku prirode Žumberak – Samoborsko gorje, Botaničkom vrtu u Zagrebu, Muzeju krapinskih neandertalaca u Krapini te Parku znanosti u Oroslavju, za studente 2. godine Učiteljskoga studija Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, smatrajući ga dobrim primjerom prakse.
Ključne riječi
terenska nastava; prirodoslovlje; učiteljski studij; park prirode; botanički vrt; edukacijski park; muzej
Hrčak ID:
241473
URI
Datum izdavanja:
16.12.2019.
Posjeta: 1.389 *