Stručni rad
BACANJE LOPTE U CILJ I NA DALJINU
Jasna Cvitanič
; Osnovna škola Markovci
Sažetak
U sklopu rada s atletskom abecedom usredotočili smo se na bacanje lopte u cilj i na daljinu. Ciljanje je važan aspekt sporta jer se koristi u mnogim disciplinama gdje je svrha igre pogoditi cilj. Razvijanje takvih vještina kod učenika dovodi do održivih performansi u svim sferama života. Prvo smo se posvetili aktiviranju predznanja s učenicima, a zatim smo proveli puno vremena formulirajući namjere učenja i kriterije uspjeha. Kriteriji izvedbe vrlo su važan dio nastave u skladu sa stavovima formativnog praćenja. Formativno praćenje shvaćamo kao promijenjeni oblik poučavanja i učenja. Načela formativnog praćenja ne razlikuju se od predmeta do predmeta, ali dokazano djeluju na svim područjima poučavanja i učenja. Elementi formativnog praćenja uključuju dokaze, povratne informacije, pitanja o podršci u učenju, samoevaluaciju, vršnjačku evaluaciju, ciljeve učenja i kriterije uspješnosti. Formativno praćenje pozitivno utječe na učenje kada učitelj učenicima daje kvalitetne povratne informacije i kada vrednuju njihov rad i rad drugih. Ključno je da učitelj nastavu neprestano prilagođava znanju stečenom u procesu učenja i obraća pažnju na potrebe svakog učenika [2]. Formativno praćenje, s ispravnom interpretacijom i provedbom u učionici, može imati velik utjecaj na poboljšanje postignuća u učenju svih učenika. Učenici i učitelj postaju ravnopravan partner u procesu učenja. U samoj obradi ciljeva postavili smo raznolik izbor kako postići pojedinačni cilj. Pomagali smo se s nizom alata koji su, kao što ćete vidjeti u samom članku, obogatili naše lekcije i pomogli da lekcije postanu vrlo zanimljive, te su ponudili učenicima brojne mogućnosti za različite putove do cilja.
Ključne riječi
kriteriji uspješnosti, bacanje lopte, cilj, sportski rekviziti
Hrčak ID:
247113
URI
Datum izdavanja:
1.1.2021.
Posjeta: 1.298 *