Izlaganje sa skupa
Alternative Agency and Non-Commercial Media Needs
Stojan Obradović
Puni tekst: hrvatski pdf 137 Kb
str. 83-89
preuzimanja: 829
citiraj
APA 6th Edition
Obradović, S. (2006). Alternative Agency and Non-Commercial Media Needs. Medijska istraživanja, 12 (1), 0-0. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/22964
MLA 8th Edition
Obradović, Stojan. "Alternative Agency and Non-Commercial Media Needs." Medijska istraživanja, vol. 12, br. 1, 2006, str. 0-0. https://hrcak.srce.hr/22964. Citirano 01.12.2024.
Chicago 17th Edition
Obradović, Stojan. "Alternative Agency and Non-Commercial Media Needs." Medijska istraživanja 12, br. 1 (2006): 0-0. https://hrcak.srce.hr/22964
Harvard
Obradović, S. (2006). 'Alternative Agency and Non-Commercial Media Needs', Medijska istraživanja, 12(1), str. 0-0. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/22964 (Datum pristupa: 01.12.2024.)
Vancouver
Obradović S. Alternative Agency and Non-Commercial Media Needs. Medijska istraživanja [Internet]. 2006 [pristupljeno 01.12.2024.];12(1). Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/22964
IEEE
S. Obradović, "Alternative Agency and Non-Commercial Media Needs", Medijska istraživanja, vol.12, br. 1, str. 0-0, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/22964. [Citirano: 01.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
22964
URI
https://hrcak.srce.hr/22964
Datum izdavanja:
20.6.2006.
Podaci na drugim jezicima:
hrvatski
Posjeta: 2.394
*