Stručni rad
OBRAZOVANJE NA DALJINU DJECE S POSEBNIM POTREBAMA
Bojana Posavec Vaupotič
; III. gimnazija Maribor, Slovenija
Sažetak
Živimo u vremenu kada su promjene na dnevnom redu, a način obrazovanja postao je veliki izazov. Učenici su postavljeni u potpuno nove situacije, koje nisu samo pozitivne za sve. To je bio jedan od razloga zašto sam u III. gimnaziji Maribor osmislila kako pomoći djeci s posebnim potrebama. Trenutno imamo 53 takve djece.Provela sam internetsku anketu kako bih dobila najbolji mogući uvid u njihovu dobrobit i otkrila razlike između proljetnog razdoblja učenja na daljinu i jesenskog. Istraživanje je pokazalo da je za većinu spomenute djece rad na daljinu postao još teži. Učenici su u oba razdoblja podjednako zadovoljni s isporukom sadržaja. Komunikacija s nastavnicima činila im se na proljeće boljom. Učenici utvrđuju da postoji i razlika između rada u školi i rada na daljinu. Tako škola dnevno u nastavi troši u prosjeku 6 i pol sati dnevno, a kod kuće malo više od 2 sata. Međutim, u učenju na daljinu vrijeme je ravnomjernije raspoređeno. Učenici smatraju da je procjena realnija na jesen i izvršavanje zadataka i zaduženja se popravilo ove jeseni. Učenici također na jesen bolje prate zadatke, što također ukazuje na to da smo se nekako naviknuli na novi način rada.
Ključne riječi
anketa, ocjene, zadovoljstvo, doživljaj
Hrčak ID:
254522
URI
Datum izdavanja:
2.5.2021.
Posjeta: 831 *