Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

PRIMJER KORIŠTENJA FORMATIVNOG PRAČENJA I STRATEGIJE MATRICE USPOREĐIVANJA NA SATU POVIJESTI U 9. RAZREDU

dr. ALEŠ MARĐETKO ; OŠ DR. FRANJA ŽGEČA DORNAVA


Puni tekst: hrvatski pdf 408 Kb

str. 441-449

preuzimanja: 474

citiraj


Sažetak

Članak prikazuje uporabu elementa formativnog praćenja - provjera predznanja i elementa strategije učenja čitanja – matrica uspoređivanja na satovima povijesti. Lekcija je provedena u 9. razredu, u tematskom sklopu "Političke karakteristike 20. stoljeća", nastavna jedinica Rat će završiti do Božića - Ratovanje. Glavni sadržaj nastavne jedinice bila su bojišta (fronte) koja su nastale na području Europe tijekom Prvog svjetskog rata.

Ključne riječi

Formativno praćenje, provjera predznanja, strategije učenja čitanja, matrica uspoređivanja, istraživačko učenje, povijest, prvi svjetski rat.

Hrčak ID:

263120

URI

https://hrcak.srce.hr/263120

Datum izdavanja:

1.11.2021.

Posjeta: 873 *