Ostalo
Reklame
Puni tekst: hrvatski pdf 4.521 Kb
str. 843-844
preuzimanja: 218
citiraj
APA 6th Edition
(2021). Reklame. Društvena istraživanja, 30 (4), 843-844. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/269140
MLA 8th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja, vol. 30, br. 4, 2021, str. 843-844. https://hrcak.srce.hr/269140. Citirano 26.12.2024.
Chicago 17th Edition
"Reklame." Društvena istraživanja 30, br. 4 (2021): 843-844. https://hrcak.srce.hr/269140
Harvard
(2021). 'Reklame', Društvena istraživanja, 30(4), str. 843-844. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/269140 (Datum pristupa: 26.12.2024.)
Vancouver
Reklame. Društvena istraživanja [Internet]. 2021 [pristupljeno 26.12.2024.];30(4):843-844. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/269140
IEEE
"Reklame", Društvena istraživanja, vol.30, br. 4, str. 843-844, 2021. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/269140. [Citirano: 26.12.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
269140
URI
https://hrcak.srce.hr/269140
Datum izdavanja:
27.12.2021.
Posjeta: 628
*