Pregledni rad
https://doi.org/10.22598/zefzg.2021.2.89
Važnost istraživanja djece u marketingu
Ružica Brečić
orcid.org/0000-0003-3327-2187
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Sažetak
Uloga djece u kupovnim odlukama roditelja bilježi značajan rast kroz posljednja dva desetljeća. Cilj ovog rada je dati pregled važnijih istraživanja unutar područja marketinga koji su analizirali ponašanje djece i roditelja kao potrošača. U radu će se opisati tri područja: a) dosadašnje spoznaje o socijalizaciji djece kao potrošača b) trendove koji se odvijaju unutar kupovine roditelja i djece i b) metode koje se koriste za istraživanje djece u području marketinga. Doprinos rada je u prepoznavanju potencijalnih pitanja za buduća empirijska istraživanja s čijim odgovorima bi se ostvarilo bolje razumijevanje svijeta djece i roditelja te odredila kvalitetna podloga za intervencije i razvoj odgovornih marketinških strategija.
Ključne riječi
Djeca kao potrošači; marketing; kupovina; istraživanje djece; trendovi
Hrčak ID:
270642
URI
Datum izdavanja:
12.1.2022.
Posjeta: 1.302 *