Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.32903/zs.67.2.6

POVIJESNI RAZVOJ I ŠIRENJE U ISTRAŽIVANJU MOTIVACIJE ZA UČENJE STRANOG JEZIKA (J2)

Abdul Raham Omar ; Oxford International Education Group, Greenwich, UK
Mirna Harwood


Puni tekst: engleski pdf 7.440 Kb

str. 81-94

preuzimanja: 355

citiraj


Sažetak

Ovaj članak nudi povijesnu analizu glavnih faza kroz koje je prošlo istraživanje motivacije za učenje J2. Predstavlja kratak kronološki prikaz glavnih teorijskih dostignuća u dosadašnjim istraživanjima motivacije za učenje J2. Rasprava započinje kratkim pregledom sociopsihološkog razdoblja koje se bavilo motivacijskim čimbenicima J2 u međugrupnim odnosima. Nakon toga raspravlja se o kognitivno-situacijskom razdoblju u kojem se javilo zanimanje za učenike u učionicama i o procesno orijentiranom razdoblju koje se bavi učenicima jezika i okolnostima u kojima se nalaze. Posljednji dio ovog članka govori o najnovijim teorijama u nastajanju u području motivacije za učenje J2 i revolucionarnom doprinosu koje su dale kako bi se razumio odnos između motivacije učenika i postignute razine znanja. Ove teorijske studije uključuju najnovije teme koje su uvelike pridonijele razumijevanju uloge motivacije u procesu učenja ciljnog jezika te mjeru u kojoj ona određuje razinu uspjeha koju postižu učenici. Razumijevanje psihologije učenja jezika omogućuje praktičarima razumijevanje uloge motivacije J2 i njezinih implikacija u podučavanju ciljnog jezika.

Ključne riječi

motivacija; ciljni jezik; učenje jezika; usvajanje drugog jezika; teorije; metode

Hrčak ID:

272444

URI

https://hrcak.srce.hr/272444

Datum izdavanja:

27.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.337 *