Stručni rad
PREDSTAVLJAJU SE DAROVITI UČENICI
Martina Hribernik
; Osnovna škola Antona Aškerca Velenje
Sažetak
U školama susrećemo učenike koji se jako razlikuju, kako po znanju, tako i po drugim značajkama. Posebna briga nas učitelja je njihov trajan rast i razvoj. Brzo utvrđujemo da su neki učenici jako perceptivni, da već imaju dosta stečenog znanja i da su spremni raditi. To predstavlja veliki izazov za učitelje. Važno je utvrditi je li učenik marljiv ili darovit. Kada smo u tome uspješni, moramo naravno čim prije prepoznati učenika odnosno utvrditi za koje je područje darovit. Često utvrdimo da učenici prepoznati u ovoj kategoriji ne žele biti izloženi. Zato u školi pripremamo emisiju u kojoj ih predstavljamo. Zapažamo njihova postignuća, gdje su najbolji, što im to znači, kako su došli do toga, što predlažu drugima... Nakon samo nekoliko emisija utvrdili smo da ih to čini jako ponosnim, a u isto vrijeme to je i poticaj za ostale učenike u školi.
Ključne riječi
darovitost, predstavljanje, kreativnost, raznolikost, emisija
Hrčak ID:
274120
URI
Datum izdavanja:
1.6.2022.
Posjeta: 685 *