Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

IoT razvojno-edukacijski paketi u obrazovnom okruženju

Enes Ciriković orcid id orcid.org/0009-0001-8895-7194 ; Veleučilište u Virovitici, Matije Gupca 78, Virovitica, Hrvatska,
Ivan Benke ; Veleučilište u Virovitici, Matije Gupca 78, Virovitica, Hrvatska
Danijel Koprivanac orcid id orcid.org/0000-0002-6808-8462 ; Veleučilište u Virovitici, Matije Gupca 78, Virovitica, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 1.708 Kb

str. 8-14

preuzimanja: 313

citiraj


Sažetak

Internet stvari u kontekstu prihvaćenih definicija neizostavno podrazumijeva interdisciplinaran pristup učenju i rješavanju problema iz područja u kojima je zastupljen. Pristup tehnologiji Interneta stvari iz konteksta praktičnog učenja i podučavanja sveden je na individualne pokušaje kreiranja specifičnih tema i pratećih zatvorenih hardverskih i softverskih alata poglavito u slučaju laboratorijskih vježbi i radionica. Pri tome često nedostaje cjelovita dokumentacijska podrška što ograničava naprednije učenje i horizontalno povezivanje srodnih tema koje su neophodne za stjecanje općenitih spoznaja o paradigmi Interneta stvari. U ovom radu predstavljeno je jedno cjelovito komercijalno edukacijsko rješenje za učenje koncepata Interneta stvari koje je ujedno i praktično realizirano u nastavnom procesu.

Ključne riječi

edukacijski paketi; Internet stvari; IoT edukacija; računarstvo

Hrčak ID:

277682

URI

https://hrcak.srce.hr/277682

Datum izdavanja:

10.12.2021.

Posjeta: 761 *