Skoči na glavni sadržaj

Recenzija, prikaz

Primjena Twittera nakon potresa u Japanu 2011.

Nedjeljko Frančula orcid id orcid.org/0000-0002-0198-9637 ; Geodetski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 140 Kb

str. 405-405

preuzimanja: 103

citiraj


Sažetak

U prvih sedam dana nakon potresa 11. ožujka 2011. Odjel za informacijske sustave grada Cukube slao je informacije u vezi potresa preko svoga računa na Twitteru. Broj sljedbenika njihova računa bio je prije potresa oko 2000, dok je broj tvitova i retvitova deset dana prije potresa bio dnevno između jedan i 14. Nakon potresa broj sljedbenika povećao se na više od 10 000, a broj tvitova i retvitova dnevno je iznosio od 15 do 165. Ukupan broj tvitova i retvitova od 11. do 17. ožujka, kada je osposobljen njihov računalni sustav, bio je 593. Najviše tvitova vezano je uz podatke o prometu (137), pozive u pomoć i slične informacije (118), informacije o trenutačnoj situaciji (108), informacije o opskrbi vodom (77) i informacije o struji (46). Retvitova je bilo 247 i 72 poveznice na druge mrežne stranice.

Ključne riječi

Twitter; potres; Japan; društvene mreže

Hrčak ID:

285638

URI

https://hrcak.srce.hr/285638

Datum izdavanja:

31.12.2016.

Posjeta: 415 *