Stručni rad
https://doi.org/10.22522/cmr20160105
Politički odnosi s javnošću – Upravljanje medijima i informacijama
Zoran Tomić
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar, Bosnia and Herzegovina
Ivana Grbavac
orcid.org/0000-0002-9469-5848
; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar, Bosnia and Herzegovina
Sažetak
Politički odnosi s javnošću, kao jedan od PR programa, polako su stvarali strategije i taktike komuniciranja s javnošću i medijima. Upravljanje medijima i upravljanje informacijama najvažnije su aktivnosti političkih odnosa s javnošću. Ove aktivnosti često su povezane s neetičkom komunikacijom, čiji je cilj medijska manipulacija i manipulacija javnošću. Medijska manipulacija dobro je poznata kao komunikacijski spin. Ove aktivnosti kreiraju stručnjaci za vladinu i političku komunikaciju, koji se nazivaju spin doktori. U radu se analizira nekoliko spin tehnika vladinog PR-a. Iako ima znakova manipulacije, politički PR-ovci tvrde da je riječ o “prihvatljivoj” komunikaciji koja je u “interesu” organizacije i javnosti.
Ključne riječi
politički odnosi s javnošću, informacije, mediji, menadžment, komunikacije, slika, spin doktor
Hrčak ID:
170786
URI
Datum izdavanja:
18.7.2016.
Posjeta: 3.046 *