Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.22522/cmr20160105

Politički odnosi s javnošću – Upravljanje medijima i informacijama

Zoran Tomić ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar, Bosnia and Herzegovina
Ivana Grbavac orcid id orcid.org/0000-0002-9469-5848 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Mostar, Bosnia and Herzegovina


Puni tekst: engleski pdf 1.216 Kb

str. 84-102

preuzimanja: 1.970

citiraj


Sažetak

Politički odnosi s javnošću, kao jedan od PR programa, polako su stvarali strategije i taktike komuniciranja s javnošću i medijima. Upravljanje medijima i upravljanje informacijama najvažnije su aktivnosti političkih odnosa s javnošću. Ove aktivnosti često su povezane s neetičkom komunikacijom, čiji je cilj medijska manipulacija i manipulacija javnošću. Medijska manipulacija dobro je poznata kao komunikacijski spin. Ove aktivnosti kreiraju stručnjaci za vladinu i političku komunikaciju, koji se nazivaju spin doktori. U radu se analizira nekoliko spin tehnika vladinog PR-a. Iako ima znakova manipulacije, politički PR-ovci tvrde da je riječ o “prihvatljivoj” komunikaciji koja je u “interesu” organizacije i javnosti.

Ključne riječi

politički odnosi s javnošću, informacije, mediji, menadžment, komunikacije, slika, spin doktor

Hrčak ID:

170786

URI

https://hrcak.srce.hr/170786

Datum izdavanja:

18.7.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.046 *