Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.22522/cmr20180128
Analiza ugleda profesije kao mogućeg pokazatelja krize u odnosima s javnošću
Toni Fijan
; Media Val d.o.o., Croatia
Zdeslav Milas
orcid.org/0000-0002-6622-9970
; Edward Bernays University College, Croatia
Sažetak
Nalazi relevantnih istraživanja provedenih u europskim zemljama, kao i razni eminentni autori knjiga i priručnika o odnosima s javnošću te ugledni komunikacijski stručnjaci ukazali su na problem narušenog ugleda odnosa s javnošću. Upravo su ti stavovi bili povod za provođenje istraživanja “Percepcija identiteta, imidža i ugleda odnosa s javnošću”, čiji je cilj bio saznati kako različite skupine ljudi – PR stručnjaci, studenti komunikologije i odrasli koji se ne bave s odnosima s javnošću – percipiraju navedenu struku. U radu su prikazani ključni nalazi i zaključci istraživanja, dajući detaljan uvid u ovu problematiku.
Ključne riječi
odnosi s javnošću, ugled, imidž, istraživanje
Hrčak ID:
204260
URI
Datum izdavanja:
30.7.2018.
Posjeta: 1.381 *