Izvorni znanstveni članak
Slušanje u nastavi Hrvatskoga jezika
Karol Visinko
; Filozofski fakultet, Odsjek za kroatistiku, Rijeka
Sažetak
U radu se ponajprije određuju vrijednosti organiziranoga bavljenja slušanjem tijekom jezičnoga i književnoga odgoja i obrazovanja. Potom se utvrđuje pojavnost te jezične djelatnosti u obvezujućim dokumentima i relevantnoj literaturi. Slijedi sustavni prikaz aktivnosti slušanja tijekom nastavne i izvannastavne djelatnosti u središtu kojih su hrvatski jezik i književnost te medijska kultura. Premda se izravno ili neizravno mogu iščitati aktivnosti učitelja/nastavnika, u prikazanome je sustavu težište na učeničkim aktivnostima slušanja. Rad donosi i nekoliko izdvojenih primjera provjerenih u radu s učenicima i studentima. Naglašava se važnost istraživanja koja mogu pridonijeti osvješćivanju udjela slušanja u procesu razvijanja svih jezičnih djelatnosti.
Ključne riječi
jezično izražavanje; jezične djelatnosti (slušanje, govorenje, čitanje i pisanje); aktivnosti slušanja; nastava Hrvatskoga jezika
Hrčak ID:
296905
URI
Datum izdavanja:
31.12.2022.
Posjeta: 1.448 *