Pregledni rad
Projektna nastava u suvremenoj školi – stara inovacija
Marija Rašić
orcid.org/0009-0005-3413-0617
Sažetak
Nastava koja je tradicionalna i temelji se na tradicionalnim metodama koje u najvećem broju primjera podrazumijevaju frontalnu nastavu i pred učenika stavljaju zadatke kojima je cilj samo reproduciranje gradiva koje je potrebno usvojiti u suvremenim procesima obrazovanja zahtjeva promjene i potpuno drugačiji pristup suvremenom učeniku. Odmakom od frontalne nastave suvremeni učenik stavlja se u središte procesa suvremene nastave te on samostalno treba svojim istraživačkim radom i aktivnim učenjem doći do novih spoznaja i činjenica. Suvremene nastavne metode poput projektnog učenja, obrnute učionice, raznih igrifikacija i slično trebaju dati najbolje didaktičko rješenje za ostvarivanje ciljeva i ishoda suvremene nastave. Na taj način dolazi do trajnog i dubokog znanja učenika koje nije površno i kratkoročno, a samim time i do unapređenja kvalitete suvremene nastave. Projektna nastava je takav oblik nastave koji upravo učenika stavlja u središte rada i istraživanja, te samim time i učenja. Učenik istražujući aktivno uči i ostvaruje ishode nastave.
Ključne riječi
kvaliteta škole; nastavni proces; projektna nastava; stilovi aktivnog učenja; suvremene nastavne metode
Hrčak ID:
299826
URI
Datum izdavanja:
12.4.2023.
Posjeta: 2.329 *