Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.53745/bs.93.1.6

Korelacija katoličkoga vjeronauka s nastavnim predmetima i međupredmetnim temama u kurikulumima za osnovne škole i gimnazije

Gordana Barudžija orcid id orcid.org/0000-0001-8984-0134 ; Agencija za odgoj i obrazovanje, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 911 Kb

str. 119-143

preuzimanja: 393

citiraj


Sažetak

U članku se analizira kurikulum nastavnog predmeta Katolički vjeronauk s obzirom na načelo korelacije ili suodnosa s drugim nastavnim predmetima i međupredmetnim temama te se prikazuje kako je u kurikulumima drugih nastavnih predmeta i međupredmetnih tema otvorena mogućnost za korelaciju s Katoličkim vjeronaukom. Ukazuje se na činjenicu da je u planovima i programima Katoličkog vjeronauka od 90-ih godina 20. stoljeća do danas prisutno načelo korelacije. Prvo poglavlje donosi temeljna načela korelacije u nastavnom predmetu Katolički vjeronauk. Drugo poglavlje prikazuje načela korelacije u planovima i programima Katoličkog vjeronauka od 1991. do 2019. godine. Treće poglavlje bavi se korelacijom u kurikulumu nastavnoga predmeta Katolički vjeronauk i kurikulumima drugih nastavnih predmeta s obzirom na područja poučavanja: društveno-humanističko, umjetničko, jezično-komunikacijsko, prirodoslovno, matematičko te tjelesno i zdravstveno područje te nastavnog predmeta Katolički vjeronauk i međupredmetnih tema nazvanih Osobni i socijalni razvoj, Građanski odgoj i obrazovanje, Održivi razvoj, Zdravlje, Učiti kako učiti, Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije te Poduzetništvo.

Ključne riječi

korelacija; kurikulum; Katolički vjeronauk; nastavni predmeti; međupredmetne teme.

Hrčak ID:

305880

URI

https://hrcak.srce.hr/305880

Datum izdavanja:

12.7.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 959 *