Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.21464/mo.30.1.10

Uključenost učitelja Glazbene kulture u aktivnosti informalnog cjeloživotnog učenja

Ivana Pušić orcid id orcid.org/0000-0002-8386-2137 ; Osnovna škola "Ivan Kozarac", Županja, Hrvatska
Antoaneta Radočaj-Jerković orcid id orcid.org/0000-0002-0980-1408 ; Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 2.155 Kb

str. 245-267

preuzimanja: 263

citiraj


Sažetak

Svrha ovog rada bila je utvrditi učestalost sudjelovanja učitelja Glazbene kulture u različitim aktivnostima informalnog cjeloživotnog učenja te saznati njihovo mišljenje o važnosti i doprinosu navedenog razvoju vlastitih kompetencija potrebnih za poučavanje Glazbene kulture. Utvrđeno je da učitelji najviše sudjeluju u informalnim aktivnostima učenja koje ne zahtijevaju dodatno izdvajanje vremena te shodno tome rjeđe sudjeluju u aktivnostima koje zahtijevaju veću njihovu pažnju. Osjećaju se kompetentnima u izvođenju svih glazbenih aktivnosti koje se provode u nastavi Glazbene kulture. Nadalje, vide doprinos i važnost sudjelovanja u aktivnostima informalnog učenja, no podijeljeni su u razmišljaju trebaju li posvetiti više dodatnog vremena aktivnostima informalnog učenja te kada razmišljaju o tome bi li njihova nastava bila jednako kvalitetna da ne primjenjuju nova znanja stečena informalnim učenjem.

Ključne riječi

informalno učenje; korist cjeloživotnog učenja; Glazbena kultura; učitelji glazbe; kompetencije; glazbene aktivnosti

Hrčak ID:

306562

URI

https://hrcak.srce.hr/306562

Datum izdavanja:

24.7.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 964 *