Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.21464/mo.30.1.10
Uključenost učitelja Glazbene kulture u aktivnosti informalnog cjeloživotnog učenja
Ivana Pušić
orcid.org/0000-0002-8386-2137
; Osnovna škola "Ivan Kozarac", Županja, Hrvatska
Antoaneta Radočaj-Jerković
orcid.org/0000-0002-0980-1408
; Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Hrvatska
Sažetak
Svrha ovog rada bila je utvrditi učestalost sudjelovanja učitelja Glazbene kulture u različitim aktivnostima informalnog cjeloživotnog učenja te saznati njihovo mišljenje o važnosti i doprinosu navedenog razvoju vlastitih kompetencija potrebnih za poučavanje Glazbene kulture. Utvrđeno je da učitelji najviše sudjeluju u informalnim aktivnostima učenja koje ne zahtijevaju dodatno izdvajanje vremena te shodno tome rjeđe sudjeluju u aktivnostima koje zahtijevaju veću njihovu pažnju. Osjećaju se kompetentnima u izvođenju svih glazbenih aktivnosti koje se provode u nastavi Glazbene kulture. Nadalje, vide doprinos i važnost sudjelovanja u aktivnostima informalnog učenja, no podijeljeni su u razmišljaju trebaju li posvetiti više dodatnog vremena aktivnostima informalnog učenja te kada razmišljaju o tome bi li njihova nastava bila jednako kvalitetna da ne primjenjuju nova znanja stečena informalnim učenjem.
Ključne riječi
informalno učenje; korist cjeloživotnog učenja; Glazbena kultura; učitelji glazbe; kompetencije; glazbene aktivnosti
Hrčak ID:
306562
URI
Datum izdavanja:
24.7.2023.
Posjeta: 964 *