Ekonomski pregled, Vol. 53 No. 9-10, 2002.
Izvorni znanstveni članak
RAZVITAK HRVATSKE MALOPRODAJE I EKONOMSKO OKRUŽENJE
Ivan-Damir Anić
Sažetak
U pozadini su dinamičkih promjena u hrvatskoj maloprodaji brojni čimbenici, a posebno se ističe ekonomsko okruženje. Rastući BDP idohoci pridonose rastućoj potrošnji i rastućem maloprodajnom prometu. Niska kupovna moć i nedovoljni rast BDP ograničavaju rast maloprodajnog prometa. Potrošači traže najjeftinije izvore kupnje, što intenzivira cjenovnu konkurenciju, okrupnjivanje i koncentraciju tržišnog udjela u maloprodaji. Pobjednici su sustavi za masovnu distribuciju, a gubitnici su neovisni i nerestrukturirani maloprodavači, koji moraju primijeniti strategije strukturalnog prilagođivanja radi povećanja konkurentnosti cijena i trgovačke ponude.
Ključne riječi
Hrčak ID:
28383
URI
Datum izdavanja:
15.10.2002.
Posjeta: 7.801 *