Stručni rad
Emocionalna inteligencija i vodstvo
Martina Jukić
orcid.org/0009-0007-0474-7821
*
Anita Prelas Kovačević
orcid.org/0000-0002-3042-7705
Mladena Bedeković
orcid.org/0000-0002-5622-8325
* Dopisni autor.
Sažetak
Emocionalna inteligencija (EQ) ima posebnu važnost u poslovanju u kojem je osim radne učinkovitosti, naobrazbe i
stručnosti postalo bitno i kako se zaposlenici nose sami sa sobom i svojom okolinom te koje im osobine mogu biti od
presudne važnosti za obavljanje nekog posla. U modernim zemljama, razvoj emocionalne inteligencije u poslovanju je
vrlo važan jer omogućava razvoj vještina zaposlenika koje pridonose ostvarivanju poslovnih planova i ciljeva
organizacije. Cilj ovoga rada jest ukazati na važnost emocionalne inteligencije u poslovanju, kao važne kompetencije za
uspješno vodstvo, kako bi se postigao uspjeh i poboljšalo poslovanje. Također, u ovome radu predstavljeni su rezultati
istraživanja provedenog s ciljem da se dobije informacija jesu li i u kojoj mjeri osobe na rukovodećem mjestu upoznate
s pojmom emocionalne inteligencije, imaju li sposobnost prepoznavanja emocija te njihovom stajalištu o najvažnijim
vještinama u poslovanju. Istraživanje je provedeno u kolovozu 2022. Za potrebe provedbe istraživanja korišten je anketni
upitnik izrađen u Google Forms-u koji je ispitanicima poslan elektroničkom poštom. Anketa je poslana na 100 e-mail
adresa, ali su na nju odgovorila samo 33 ispitanika. Većina ispitanika izjasnila su se da su upoznata s pojmom
emocionalne inteligencije te da mogu prepoznati kako svoje tako i tuđe emocije.
Ključne riječi
Emocionalna inteligencija, vodstvo, uspjeh
Hrčak ID:
313824
URI
Datum izdavanja:
18.12.2023.
Posjeta: 444 *