Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.59549/n.165.1-2.5
Uloga društvene mreže Instagram u promociji čitanja
Suzana Obrovac Lipar
; Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb
*
* Dopisni autor.
Sažetak
S obzirom na to da društveni mediji imaju velik broj korisnika, oni definitivno danas postaju potencijalna platforma za promicanje čitanja. Na društvenim mrežama poput Instagrama, TikToka i YouTubea nastaju specijalizirane zajednice koje su usredotočene na knjigu i književnost, a vode ih privatni profili ili profili izdavača. I jedni i drugi prepoznali su prednosti društvenih mreža te ih koriste za promociju knjiga i autora. Objave prate fotografije i videi koji, popraćeni kreativnim i inovativnim tekstovima, potiču pratitelje na interakciju. Ovaj rad predstavlja rezultate istraživanja čiji je cilj bio ispitati povezanost hashtaga #godinacitanja i njegovih izvedenica sa sadržajem povezanim uz Godinu čitanja na društvenim mrežama, dok je cilj drugog dijela istraživanja bio ukazati na potencijal društvene mreže Instagram u promociji čitanja. Za istraživanje je korištena metoda kvalitativne analize sadržaja uz dio kvantitativnih jedinica analize.
Ključne riječi
društveni mediji; društvene mreže; Instagram; čitanje; Godina čitanja; bookstagram; bookstagrameri
Hrčak ID:
317986
URI
Datum izdavanja:
17.6.2024.
Posjeta: 624 *