Prethodno priopćenje
Znanja i stavovi nastavnika o školskom ocjenjivanju
Vilmica Kapac
; Srednja škola "Pregrada", Pregrada, Hrvatska
Sažetak
Danas u školi prevladava nacin rada „ispredaj-ispitaj-ocijeni“, a ocjena je jedan od
glavnih pokazatelja ucenikove uspješnosti. Od škole se ocekuje da ucenike nauci uciti i pripremi
ih za cjeloživotno ucenje. Ovo je, kao i cinjenica da u školi u kojoj smo proveli istraživanje
rade uglavnom nastavnici s nekoliko godina iskustva ili cak kao potpuni pocetnici bez strucnoga
ispita, nametnulo potrebu ispitivanja nastavnikovih znanja i stavova o školskom ocjenjivanju.
Ispitivanje je pokazalo da su nastavnicka znanja o školskom ocjenjivanju kao i njihovi stavovi
nedostatni te da su im potrebna nova znanja s podrucja školske dokimologije.
Ključne riječi
škola; nastavnici; školsko ocjenjivanje
Hrčak ID:
36910
URI
Datum izdavanja:
2.12.2008.
Posjeta: 7.360 *