Izvorni znanstveni članak
PONAŠANJE I STAVOVI POTROŠAČA O BRZOJ HRANI
Damir Kovačić
; Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Martina Džigumović
; Nadvina 12 a, Zagreb
Sažetak
Provedeno je anketno ispitivanje na uzorku od 100 ispitanika o potrošnji brze hrane na zagrebačkom tržištu. Rezultati istraživanja pokazuju da su ispitanici dobro upoznati s pojmom brze hrane. Većina ispitanika ima negativan stav o brzoj hrani i brine se o mogućem utjecaju brze hrane na zdravlje. Usprkos negativnom stavu većina ispitanika odlazi u restorane McDonald's. Najveće
prednosti brze hrane su brza usluga te privlačni i ukusni proizvodi. Najvažniji motivi za odlazak u McDonald's su ušteda vremena, čisti restorani, uskusni prozvodi i sigurna hrana.
Ključne riječi
potrošanja; stavovi; brza hrana; McDonald's
Hrčak ID:
64220
URI
Datum izdavanja:
21.1.2011.
Posjeta: 6.364 *