Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 14.01.2000.
  • Objavljen na Hrčku: 05.10.2018.

Sadržaj

Puni tekst

Planovi karijere i motivacija za postignućem hrvatskih i slovenskih studenata (str. 5-22)

Anuška Ferligoj, Jasna Horvat, Nataša Šarlija
Izvorni znanstveni članak


Pronalaženje najkraćeg puta na grafu (str. 23-25)

Antoaneta Klobučar, Miljenko crnjac
Izvorni znanstveni članak


O privatnom interesu (str. 29-35)

Ivan Ferenčak
Prethodno priopćenje


Gospodarski i numizmatički učinci emisije kovanog novca (str. 37-42)

Branko Matić, Branimir Marković
Prethodno priopćenje


Hrvatski porez na dodanu vrijednost u funkciji podupiranja turističkoga gospodarstva (str. 63-70)

Halid Konjhodžić, Nikola Knego
Pregledni rad


Uvođenje nulte stope PDV-a i njena konkretna primjena u praksi (str. 71-77)

Branimir Marković, Zvonko Pavić
Pregledni rad


Nejednakosti među sredinama (str. 79-83)

Miljenko Crnjac
Pregledni rad


Organiziranost tržišta poljoprivredno-prehrambenih proizvoda u Istri (str. 87-95)

Desimir Bošković
Izlaganje sa skupa


Prof. dr. sc. Marcel Meler: ’"MARKETING" Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek 1999. (str. 127-128)

Aleksandar Bazala
Recenzija, Prikaz slučaja


Dr. Tibor Karpati: MARKETING U DINAMICI, Ekonomski fakultet u Osijeku, 1999. (278 stranica) (str. 129-130)

Zdenko Segetlija
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 27.396 *